Vi har under våren dragit igång en ny onlinetjänst för alla som inte vill storhandla, skriver personalen på Ica maxi i Kungälv i sitt svar till trogen ica-kund.
Vi har under våren dragit igång en ny onlinetjänst för alla som inte vill storhandla, skriver personalen på Ica maxi i Kungälv i sitt svar till trogen ica-kund. Bild: Kristian Johansson

Maxi svarar om kundservice

Signaturen trogen Ica-kund tycker det är dålig kundservice av Maxi att ändra gränsen för inköp inför hemkörning från 100 kr till 800 kr. Nu svarar Ica Maxi i Kungälv.

ANNONS
|

Hej trogen ICA-kund,

Vi håller med dig till 100%. Kundservice och kunden i fokus är det viktigaste! Och givetvis vill vi att alla ska kunna handla på Maxi både online och i fysisk butik. Därför har vi under våren dragit igång en ny onlinetjänst för alla som inte vill storhandla. Vi kallar den för ICA Express Kungälv och det är ett samarbete med Foodora. På ICA Express Kungälv är gränsen för inköp 179 kr och då får man leverans redan efter cirka 30 minuter. Just nu är leveransen dessutom kostnadsfri vid köp över 300 kr. Den här tjänsten har på kort tid blivit mycket uppskattad av Kungälvsborna, framförallt på grund av de snabba leveranserna. Vi hoppas att även du ska tycka om den!

ANNONS

Ha en fin sommar!

Personalen på Maxi Kungälv

ANNONS